تغییر ایجاد کن

طبقه بندی موضوعی
جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰ ب.ظ

یه موفقیت کوچولو

داستان امروز صبح منو بخوونید 

دیروز بعد از این که فرم لوگین برنامه رو نوشتم البته خب از روی فیلم آموزشی نگاه کردم و نوشتم به خواهر زاده 11 ساله ام نشونش دادم و اون متوجه یه مشکل توی برنامم شد . متوجه شد وقتی یه بار رمز و نام کاربری درست رو بزنی و عملیات تکس چنچ این تشخیص رو بده که این کاربر مجاز به ورود به برنامه هست بعدا اگه رمز غلط بزنی بازم میتونی وارد شی چون کاربر مجاز توی دیتا تیبل میشینه و پاک نمیشه ... اون لحظه خیلی فکر کردم ولی چیزی به ذهنم نرسید اما امروز صبح یه دیتا تیبل جدید تعریف کردم و یخرده تغییرش دادم و درست شد نمیدونم کدی که نوشتم بهینه هست!! صد در صد نیست :) ولی خب کار میکنه... شاید بعدا بهترش کردم 

نظرات  (۱)

۲۹ دی ۹۶ ، ۱۲:۴۸ خرید بک لینک
وقت معتبر شدن وب سایت شماست .
پیشنهاد می کنم با پکیج های سامانه شیک رنک رتبه سایت خود را بصورت فوری و طبیعی افزایش دهید .

1- سفارش پکیج ورودی گوگل

2- پکیج خرید بک لینک فالو با کیفیت و ارزان


4- پکیج بازدید ویژه (با ای پی ایرانی و خارجی)

5- پکیج بک لینک انبوه و با کیفیت با 50 درصد تخفیف در طرح زمستانه

6- تبلیغات مستقیم در گوگل

و ده ها خدمات حرفه ای دیگر ..

سامانه شیک رنک دارای لوگوی دیجیتال و نماد اعتماد الکترونیک 2 ستاره از وزارت صنعت و معدن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی